אימוני מכירות לעסקים וחברות
אימוני מכירות לעסקים וחברות
בעידן המודרני, בזמן שעלויות הפרסום בעליה מתמדת ,יותר ויותר עסקים מבינים את משמעות שיתופי הפעולה העסקיים,או עם (מובילי דעת קהל).
מנסיון עם קהל העסקים שאנו מלווים , ניתן לומר שרוב העסקים שפועלים בשיתופי פעולה , לא עושים זאת עם הסכמים , ולא עם בתי עסק שמחזיקים באותו קהל יעד….
שת"פ טוב יכול להוות כ 40% ממחזור העסק ,מכיוון שהלקוח מגיע דרך הפניה….
אנחנו ב bright plus יצרנו פלטפורמה שמעודדת שיתופי פעולה בין עסקים ,לצורך הצלחה במינימום השקעת זמן ומשאבים .