BRIGHT+ BLOG
Bright+
BRIGHT+ BLOG
מוצרים וחבילות
12 בפברואר 2023

הגיע הזמן לתת תמורה ולקבל תמורה.

איך עושים את זה?

על ידי השירות או המוצר שאנו מוכרים.

הגענו לרגע המיוחל,השקענו בשיווק,הבאנו לקוח,דיברנו איתו וגם יצרנו אמון ומכירה..מה עכשיו?

עכשיו הוא מקבל את התמורה לכסף שלו.אבל איך נדע שהמוצר שאנו מוכרים הוא המתאים ביותר עבורו?האם יש לנו מספיק מבחר ואופציות להציע ללקוח?

פה נכנסים לתמונה המוצרים שלנו.

המוצר הרבה יותר מורכב ממה שהוא נראה והוא מחולק לכמה נושאים שחשוב להבין בהם.

ראשית,תוכן המוצר.נרצה לראות שמבין מה שיש לנו להציע בשירותים ובמוצרים שלנו המוצרים מחולקים נכון ועונים על צורך הלקוח, כולל חבילות לטווח ארוך.

לאחר מכן,שיום.איך קוראים למוצר? לכולנו יש שם,שם נועד לבדל אותנו וליצור את הייחוד שלנו.כנ"ל אצל מוצרים.בסופו של דבר שארצה לתאר מוצר מסוים,פשוט אקרא בשמו.לכן השם חשוב מאוד.נרצה שהוא ייצור אצלנו גם סקרנות וגם התלהבות.שייצג את ערכי המותג ויתן לנו טעימה קטנה מהעסק עצמו.

השלב הבא,התמחור. האם עשינו סקר שוק רלוונטי?האם בדקנו שהמחיר תואם לקהל היעד שלנו?

האם בין כל החבילות והמוצרים שלנו יש קשר למחיר שלהם וזה ברור מה הוא מוצר החדירה ומה הפרמיום?

נושא שיש לשים עליו דגש והוא לא פחות מ אומנות .אמנות התמחור.

אני רוצה לדעת עוד
אנחנו כאן רק בשבילכם. יש לכם שאלות? השאירו לנו פרטים ונשמח לתת לכם מענה

    90 דקות וחוזרים אליכם!